Wednesday 5 March 2014

Shabatku Dunia Akhirat!!!

Hari ni bangun bangun je, ada orang dm cakap yang penempatan plkn dah keluar. Time tu rasa excited ada, rasa sedih pun ada jugak. Finally dapat kat Kuala Kubu Bharu je. Tak lah jauh sangat. Tiba tiba menagis sebab aku tak pernah hidup sorang sorang kat luar, jauh dari parents, jauh dari kawan...memang time tu air mata membasahi pipi lah kata orang. Hurmmm, sebak kot. Aku harap masing masing tak lupa ukhuwah yang pernah terjalin ni walaupun nanti kita dah ada life sendiri even kita dah kahwin sekali pon. Seriously, korang lah sahabat aku dunia akhirat. Walaupun kelak nanti kita berjauhan, still boleh contact kan? DM kan ada...and lagi satu, aku harap semua ada whatsapp....senang kita nak contact. Aku pernah mimpi kita melancong sama sama...andai mimpi itu betul betul berlaku kan bahagia....berangan je lebih aku ni. Hahaha....
Ukhuwah Fillah Till Jannah!!!!

No comments:

Post a Comment