Friday 14 March 2014

Onlineee Shop!!!!

Tak tau nak cerita apa u ols..huhuhu~~ my dad suggest bila dah masuk U nanti buat bisnes online...waahhh...tetiba berminat pulak aku. hehehe....kalau aku dah ada bisnes nanti, hope korang support sekali tau. Let's talk about my new bawal shiffon. Selesa sangat sangat. Sis yang jual ni peramah sangat. Huhuhu....at the same time boleh mintak kita nak besar mana. Aku beli tudung bawal shiffon bidang 65 which is 60 x 60 inci. Harga a little bit mahal tapi boleh deal. Aku beli RM45. corak terkini(rama2, ribbon, love)...cewahh...promote pulak aku..ngeh ngeh....Siapa nak, aku boleh tolong belikan. huhuhu.....tu jela kot story yang aku nak cakap. And lagi satu, aku teringin sangat nak beli monopod dengan clip lens tapi duit tarak cukup...hurm...ada bro ni jual monopod RM45 je and clip lens satu set RM48 je...aku paling minat lens sebab ada 5 jenis lens dalam satu set. LOL...aku dah ketagih shop onlinee...gi mana ni dong. Kalau aku ada acc bank sendiri, dah lama aku beli. Sebab guna my dad punya....hurmm -__-......sampai sini je. okie dokie....

-NZ-

No comments:

Post a Comment