Friday 14 March 2014

KENANGAN!!!!

Sorry lah aku buat blog ni macam diary aku tapi aku kesah apa. hahahah....Woi, aku dapat PLKN woi...hadoi..spoil kan mood bercuti aku je PLKN ni tau tapi takpa, at least aku ada pre experience untuk hidup tanpa parents aku....sobs...hurm...nanti memasing life dah berubah...masing2 buat hal masing2...sekarang ni aku tengok our friend, "H" macam dah berubah...aku takut sangat nanti bila dah masuk U aku berubah, korang pun berubah. Nauzubillah....hope kita still same okay walau apapun terjadi...saling remind antara satu sama lain. Lahai...sedih pulak aku tetiba...hurm..tapi serious nanti automatically life kita akan berubah paling tak pun 1%....anyway...thanks bagi kenangan yang sangat terindah dalam life aku...thanks a lot guysss....and lagi satu, juju and ummi must have whatsapp...please...senang nak gosip...cewahhh...hahaha...ehh...tetiba teringat pulak pasal result spm yang semakin hampir ni...WOI, CUAK WOI, TAU TAK??!!!!...hahaha....aku doakan kita semua dapat results yang flying colors....aamiin...insyaAllah...korang pun jangan lupa doakan aku ye.....huhuhu....korangg...tak jadi ke nak buat t-shirt or anything else untuk group kita?...kenangan kot...one day..we'll do it...yeahh!!! kenangan paling tak boleh bla bila aku dengan juju boleh pulak sesat dekat mid valley haritu..hahah...kena ada google maps...I'LL MISS YOU GUYSSS!!!!!! INGAT AKU PUNYA TRADEMARK "TAK MATANG"....jangan marah eh fifi...huhuhu.....rindu nak sleep over rumah dib lagi....aku harap kita boleh sleep over for the last time kat rumah dib...itupun kalau sempat.
okay guyysss...okie dokie

-NZ-

No comments:

Post a Comment